sobota, 9 czerwca 2012

A dziś kwiatowo :) / Flowers For Today

Kwiaty mogą być gotowe albo robione ręcznie, papierowe albo z innych materiałów, ale muszą być trójwymiarowe - takie jest właśnie kolejne wyzwanie w Craft4You. A że w ręce wpadł mi papier "krawiecki", postanowiłam pójść w tym kierunku, i kwiaty zrobić samodzielnie, z koronki. I tak powstała ta oto karteczka:
Flowers can be ready made or handmade, paper or textile or other materials, but they need to be dimensional - this is the challenge at Craft4You. As I happened to choose a "tailor" dp, I decided to follow the style and create the flowers myself, using cotton lace. And so the result is this card:


Papiery postarzyłam i przeszyłam, w roli "kartonika na igły" wystąpił stempel Primy:
I distressed and machine-sewed the papers, and as the needle cardstock I used a Prima stamp:


Na bawełnianej tasiemce nastemplowałam miarkę - po obu stronach, żeby uniknąć białych prześwitów ;-) Na zdjęciach nie widać, niestety, że koronkowe kwiaty są popsikane glimmerem i naprawdę fajnie błyszczą :-) Jeszcze ozdobne szpilki i guzik - i już.
I stamped the ruler on both sides of a cotton ribbon, to avoid white spaces. You can;t see that on photos, but the lace flowers are covered with glimmer mists and have a really nice shine. I added some decorative pins and a button - and that's it.


A jeśli "chodzą" za Wami słodycze - wstąpcie jutro na cukierasy :-)


15 komentarzy:

Aśko pisze...

piękna:) ja na pewno wstąpie:D

mapowska pisze...

Śliczna! Taka delikatna :)
Bardzo fajna ta centymetrowa tasiemka :)
Jutro będę :)

Karmeleiro pisze...

cudnie! uwielbiam takie kwiatki!

ArtIs pisze...

Prześliczna! Bardzo delikatna i słodkie te koronkowe kwiatuchy, też takie lubię:)

ShoKa pisze...

Śliczna, romantyczna karteczka!

vivi22 pisze...

piękności, słodkości :)

Peninia pisze...

Prześlicznie:)Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
Peninia ♥

alicja1204 pisze...

Śliczna kartka , kwiatki z koronki są wspaniałe . No i ta wstążka - miara super !!!

Hanka pisze...

Piekna ta karteczka ,i niesamowicie oryginalny pomysł. Trójwymiarowe ja zrobiłam na szydełku ale twoje sa bardzo delikatne.Pozdrawiam.

Magda Matraszek pisze...

przepiękna!

Kobens pisze...

Ale słodziakowa! Piękna!
I te śliczne kawiatuszki na szpilkach...

Anika - Ania Czyżyk pisze...

sliczna i taka delikatan, kwiatuszki sa rewelacyjne!

Musta pisze...

Ech, kobito! Twoje kartki są po prostu rewelacyjne!

perelka111 pisze...

sliczna karteczka:))

Ludkasz pisze...

śliczna kartka i pięknie ją wyeksponowałaś:)