piątek, 8 czerwca 2012

Po męsku / Masculine Theme

Pewnie i tak tu nikt dzisiaj nie zajrzy (u mnie na przykład, salon pełen kibiców ;-)), ale wstawiam - prace dla Scrap Marketu. 
I gues noody is going to pop in tonight (my living room is full of football fans, for instance ;-)), but I'm posting nevertheless LOL - my projects for Scrap Market.

Najpierw kartka stworzona na "męskie" wyzwanie SM - u mnie tym mężczyzną jest tato:
Firstly, a card I created for SM "masculine" challenge - mine is a "dad" card:


I rzut oka z bliska:
Here are some close-ups:






Na kolejnej pracy mężczyzna co prawda jeszcze bardzo mały, ale już mocno charakterny ;-))
The other project features a man quite little yet, but with a strong character already ;-))


Takie prace zaliczam do gatunku "dość trudne" - zdjęcia różnej jakości, kolorystyki i oświetlenia, ale dzięki papierom i dodatkom jakoś poszło :-)
Such pages belong to my "quite difficult" category - I got photos of different colours, quality and light, but with the papers and embellies I managed somehow :-)







A teraz cóż, pozostaje życzyć sobie:
And now, well, time to wish (Filip's handmade banner reads "Poland score!" :-))


No i proszę, wstawiłam zdjęcie - i jest gol!! :-DD

Edit: hm, chyba nasi piłkarze zbyt dosłownie to potraktowali ;-) Na następny mecz Filip musi przygotować transparent "Polska o jednego gola więcej od przeciwnika" ;-))

11 komentarzy:

Rae pisze...

Tata elektryk? ;) Karteczka świetna!
A zdjecia na scrapie faktycznie cieżkie bardzo, ale poradziłaś sobie nieźle ;)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

He, he przerwa jest ;)
Kartka dla taty fantastyczna!
A ja lecę zrobić jakieś kanapki ;p

Justyna pisze...

Karteczka dla Taty jest cudowna :)
A scrap wyszedł pięknie :) I dziękujemy za gola .....wywróżyłaś :)

Papierowa Pracownia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Papierowa Pracownia pisze...

Ja po bramce Greków przestałam słuchać radia ;-) I coś mi mąż mówił, że przegrywamy, ale okazuje się że jednak remis.
A kartka śliczna :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Świetna ta kartka z żaróweczką !!!
Scrap również .
Remis to lepiej niż byśmy przegrali :)))
Pozdrawiam :))

skimmia pisze...

świetna męska kartka :-)

Aga Starmachine pisze...

Świetna męska kartka!
Twój kibic tez fajny - moja "kibicka" dziś tylko stroiła się, ale jak doszło do meczu to jej się odechciało kibicować :-)

janis pisze...

świetny pomysł na karteczkę :)
Pozdrawiam

Gunnila pisze...

Ja tam swojego jedynego kibica wyekspediowałam do sąsiada (zaleta braku telewizora w domu ;P), mąż w pracy więc cały wieczór tylko ja i papierki :D

Ciekawy layout, nie wpadła bym na połączenie żółtego z różowym!

Ludkasz pisze...

świetna kartka:) Twój scrap jak zwykle mi się podoba:)
Zdjęcie ze strefy kibica super:)