poniedziałek, 18 czerwca 2012

L jak Love / L Is For Love

..czyli kartka w odpowiedzi na cardlift w Piaskownicy :-) Liftowałyśmy Enczę, a moja wersja wygląda tak:
...i.e. the card I made to another cardlift challenge at Art-Piaskownica. We lifted a card by Encza and my version looks as follows:


Oryginał jest nie do końca w moim stylu, nagięłam więc stylistykę do bardziej romantycznej, ale wszystkie elementy starałam się wiernie odtworzyć, jak zawsze :-)) 
The original is not fully in my style, so I bended the climate towards a more romantic one, but all the elements are rather faithfully copied, as always :-))




Jest tak gorąco, że nie mam siły wstawiać całego tekstu posta, który sobie wymyśliłam ;-)
It's so hot I have no energy left to post the full post text I have composed ;-)

9 komentarzy:

Michelle pisze...

Śliczna, taka delikatna, zwiewna i romantyczna!

Bea pisze...

Urocza!
I powiewu ochłody! By siły nie odchodziły!

vivi22 pisze...

uważam, że liftować Enczę nie jest łatwo. Ale Tobie się udało świetnie :)

Encza pisze...

Maju, wyszła cudownie!

chanya13 pisze...

Śliczna - lekka i romantyczna

ZUzanna pisze...

Jest przepiękna... delikatna, romantyczna... PIEKNA!

elpimpi pisze...

SUPER! Extra przeszycia! :-)

Wanda pisze...

prześliczna:)

Ludkasz pisze...

Cudna jest!!! Bardzo romantyczna:)