niedziela, 3 czerwca 2012

Kartka z niespodzianką / A Gift Card

Chociaż właściwie, to pudełko zawiera niespodziankę. Ale zaczęło się od kartki :-) 
As a matter of fact, it's the box that contains the gift. But it all started with the card :-)


Miła Zamawiająca wybrała sentencję i motyw czerwonych róż, natomiast interpretację pozostawiła mnie - umieściłam więc zegar i jaskółkę, jako symbol czasu i nadziei, jaką przynosi każdy dzień.
The nice lady who ordered the card chose the sentiment and the red roses motif, leaving the interpretation to me -therefore I chose the clockface and the sparrow as the symbols of time and hope brought by every day.



Dostałam jeszcze jedno zadanie: zrobić pudełko, w którym miała się zmieścić i powyższa kartka, i specjalna bransoletka. Wyszło mi tak - na całej długości dna pudełka dokleiłam przekładkę, która dodatkowo wzmacnia całość:
I got another task: to make a box to contain both the above card and the special bracelet. Here's what I came up with - I glued a long spacer all the way along the bottom, which also strenghtens the box:




Muszę przyznać, że bardzo lubię pracować nad takimi zamówieniami :-)
I must admit I love working on such orders :-)

8 komentarzy:

Alicja w krainie papieru pisze...

Zamówienie wykonane na 6+ , bardzo oryginalne !! pozdrawiam :)

DUCHA pisze...

Myślę że takie zamówienia z wytycznymi otwierają jakieś "zamknięte klapki" i powstają magicznie przy talencie i zdolnych rekach takie cuda jak to Twoje:)

Ala M. pisze...

znakomicie!

anias pisze...

Witam, zachwycona twoimi pracami(chyba kojarzę Cię z Art Pasji) pozwolę sobie zagościć u ciebie na dłużej- pozdrawiam!

frogus_80 pisze...

Mowę mi odjęło. Takie to cudowne!!!

ZUzanna pisze...

Piękna....

Marysia Kustusz pisze...

Kartka jest prześliczna i bardzo klimatyczna. A w pudełku wygląda po prostu rewelacyjnie!
Pozdrawiam!:)

Ludkasz pisze...

Przepięknie:)