niedziela, 17 czerwca 2012

Dla Ciebie / For You

Dzisiaj bardzo prosta kartka, która powstała jakiś czas temu, a że dotarła już do Adresatki, mogę ją pokazać i tu ;-)
Today just a simple card I maade some time ago, and since it reached the Addressee, I can show it here too :-)



Kartkę zrobiłam w stylu, który na swój prywatny użytek nazywam "angielskim" - bo jakoś tak motyw róż połączony z pionowymi pasami kojarzy mi się z tapetą w wiktoriańskim saloniku - ale mogę się mylić, znawcą nie jestem ;-) W każdym razie, kartka motyw saloniku wykorzystuje, przy pomocy stempli i wykrojników Hero Arts (co zaoszczędziło mi czasu na wycinanie :-))
I created the card in the style that for my own purposes I call the "English" style - as the motif of roses comibned with vertical stripes reminds me of a wallpaper of a Victorian living room - which may be my mistake, I'm not an expert ;-) Anyway, I created a small "living room" scene using stamps and dies set by Hero Arts (that saved me a lot of time of cutting out ;-))




Miłego popołudnia (u Was też taki upał??) - i przypominam o candy, jeszcze macie kilka godzin na zgłoszenie :-)
Have a nice afternoon (suffering from the heat too??) - and remember about the candy, you still have a couple of hours to enter :-)

12 komentarzy:

Natalia WhiteStar pisze...

Очень красивая и гармоничная вышла открытка! Нравится!

Alexandra pisze...

Piękna :)

Tusia Lech pisze...

U mnie upał tylko wewnętrzny, znaczy się gorączka. Karteczka - słodka i rzeczywiście kojarzy mi się z wiktoriańskim stylem :)

po godzinach pisze...

cudowna karteczka!

bossanova pisze...

śliczna karteczka! chętnie odpoczęłabym w takim saloniku :))

Adriana - DRIARTE pisze...

Just beautiful card!

Anja pisze...

I tapeta i mebelki jak z angielskiego romansu :)
Super!

mapowska pisze...

Śliczna!

jola_zola pisze...

słodziutka:)

perelka111 pisze...

ŚLICZNA KARTECZKA:))

ZUzanna pisze...

Piękna, romantyczna :)

janis pisze...

Bardzo ładna. Mi bardzo pasuje Twoje okraslenie stylu angielskiego.
Upału nieznośnego ciąg dalszy