sobota, 9 czerwca 2012

A dziś kwiatowo :) / Flowers For Today

Kwiaty mogą być gotowe albo robione ręcznie, papierowe albo z innych materiałów, ale muszą być trójwymiarowe - takie jest właśnie kolejne wyzwanie w Craft4You. A że w ręce wpadł mi papier "krawiecki", postanowiłam pójść w tym kierunku, i kwiaty zrobić samodzielnie, z koronki. I tak powstała ta oto karteczka:
Flowers can be ready made or handmade, paper or textile or other materials, but they need to be dimensional - this is the challenge at Craft4You. As I happened to choose a "tailor" dp, I decided to follow the style and create the flowers myself, using cotton lace. And so the result is this card:


Papiery postarzyłam i przeszyłam, w roli "kartonika na igły" wystąpił stempel Primy:
I distressed and machine-sewed the papers, and as the needle cardstock I used a Prima stamp:


Na bawełnianej tasiemce nastemplowałam miarkę - po obu stronach, żeby uniknąć białych prześwitów ;-) Na zdjęciach nie widać, niestety, że koronkowe kwiaty są popsikane glimmerem i naprawdę fajnie błyszczą :-) Jeszcze ozdobne szpilki i guzik - i już.
I stamped the ruler on both sides of a cotton ribbon, to avoid white spaces. You can;t see that on photos, but the lace flowers are covered with glimmer mists and have a really nice shine. I added some decorative pins and a button - and that's it.


A jeśli "chodzą" za Wami słodycze - wstąpcie jutro na cukierasy :-)


15 komentarzy:

Unknown pisze...

piękna:) ja na pewno wstąpie:D

mapowska pisze...

Śliczna! Taka delikatna :)
Bardzo fajna ta centymetrowa tasiemka :)
Jutro będę :)

Karmeleiro pisze...

cudnie! uwielbiam takie kwiatki!

ArtIs pisze...

Prześliczna! Bardzo delikatna i słodkie te koronkowe kwiatuchy, też takie lubię:)

ShoKa pisze...

Śliczna, romantyczna karteczka!

vivi22 pisze...

piękności, słodkości :)

Peninia / Gosia pisze...

Prześlicznie:)Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
Peninia ♥

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczna kartka , kwiatki z koronki są wspaniałe . No i ta wstążka - miara super !!!

Unknown pisze...

Piekna ta karteczka ,i niesamowicie oryginalny pomysł. Trójwymiarowe ja zrobiłam na szydełku ale twoje sa bardzo delikatne.Pozdrawiam.

ArtMagda pisze...

przepiękna!

kobens pisze...

Ale słodziakowa! Piękna!
I te śliczne kawiatuszki na szpilkach...

Anna Baldwin pisze...

sliczna i taka delikatan, kwiatuszki sa rewelacyjne!

Musta pisze...

Ech, kobito! Twoje kartki są po prostu rewelacyjne!

perelka111 pisze...

sliczna karteczka:))

Ludkasz pisze...

śliczna kartka i pięknie ją wyeksponowałaś:)