piątek, 15 czerwca 2012

Kontynuując temat ślubny.../The Wedding Theme Continued...

Podobno nie ma brzydkich panien młodych. Wszystkich nie widziałam ;-)) ale w tym powiedzeniu coś jest. Moja kuzynka, preferująca styl sportowy bez makijażu, w dniu swojego ślubu, w sukni i fryzurze, wyglądała przepięknie. Postanowiłam więc upamiętnić ten wyjątkowy dzień poniższym LOsem, z idealną panną młodą :-)
They say there are no ugly brides. I haven't seen all ;-)) but there's definitely SOMETHING in that saying. My cousin, preferring a casual-clothes-no-makeup style, on her wedding day looked gorgeous in her dress and hairdo. So I decided to commemorise this special day with the following LO featuring a perfect bride :-)


LO nawiązuje w pewien sposób do poprzedniego postu, bo wzór papieru od pierwszego wejrzenia skojarzył mi się z dekoracją angielskiego tortu ;-) Nawiązując do kolorystyki bukietu, dołożyłam wycięte konwalijki, papier w niezapominajki...
The LO somehow continues the theme from the previous post, as the background paper design immediately reminded me of an English style cake decoration ;-) Following hte bouquet palette I added some cut-out lilies of the valley and forget-me-not paper...


...błękitno-białe róże i tiulowy kwiatek, nawiązujący do welonu:
...blue and white roses and a tulle flower, looking like taken from the veil ;-)


Do tego tytuł z pojedynczych literek, i "tło" z papierowej taśmy. 
Then I added the title and some "background" using washi tape.


Jak na mnie baaaardzo c&s, ale tak mi wyszło i uznałam, że już niczego nie potrzeba dodawać :-) Kremowe tło papieru pięknie wydobyło biel ze zdjęcia - a wszystkie papiery z tego LOsa pochodzą z Makowego Pola - polecam :-)
It's a very c&s LO for me, but it just turned out so and I thought it's OK this way :-) The creme papers beautifully made the white from the photo pop out - all the papers used for the LO come from Makowe Pole :-)

6 komentarzy:

cyga pisze...

Bardzo lekki i delikatny, pięknie podkreśla zdjęcie

coco.nut pisze...

piękny ślubny LO!!!

kobens pisze...

Śliczny!!!

IWA pisze...

Coś pięknego!

elpimpi pisze...

CUDEŃKO!!!

Ludkasz pisze...

Pięknie!!!