niedziela, 10 czerwca 2012

A dziś - na słodko :) / Some Candy Today

Bo licznik bije, bo chcę Wam podziękować za wizyty, bo lubię słodycze, bo tak - słowem - częstujcie się! Do zabrania dwa duże, drewniane stemple, zestaw papierów, ćwieków i kwiatów oraz dwie wstążeczki w smakowitą kratkę :-)



 Candy jest dla wszystkich, również "bezblogowych", dajcie więc znać innym, wstawiając wzmiankę o candy na swoich blogach :-) 
Powodzenia :-)
PS. Zabawa trwa do niedzieli 17.06, w poniedziałek pojawią się wyniki :-)

38 komentarzy:

aldonietka pisze...

Taki miły prezent od rana! A przydałoby się coś słodkiego do herbatki... Pozdrawiam!

jolagg pisze...

Cudowne cukierasy... życzę dalszych twórczych sukcesów.

Gunnila pisze...

Śliczne niespodzianki na powitanie dnia, dzięki za konkurs! Czy ja coś przegapiłam, czy nie ma daty zakończenia?

Unknown pisze...

Oj ja tez stane w kolejce po te słodkosci. Pozdrawiam serdecznie.

Oliwiaen pisze...

Masz rację, Gunnila, ustawiłam zakończenie w inlinkz, a zapomniałam ujawnić :-))) Dziękuję za czujność :)

Kasia Udalska pisze...

Wow, znowu? :)) super, może tym razem uda się wygrać... ;)

Bałatka pisze...

a ja jestem poczatkowo poczatkująca,ustawie sie więc w kolejce bo jestem na tzw"dorobku" ;-). Pozdrawiam serdecznie Bea

elima pisze...

Chętnie ustawię się w kolejce :)

etrala pisze...

śliczne stemple, ten z napisami to już bym nawet wiedziała gdzie użyję :)
ustawiam się i czekam na wyniki, życze powodzenia !

ComoLaLuz pisze...

słodkie cukiereczki przygotowałaś. Zapisuję się wielką ochotą :)

Anonimowy pisze...

Zapisuję się na candy, choć nie prowadzę bloga. Z przyjemnością (i regularnie) zaglądam natomiast tutaj i podpatruję:-, ucząc się scrapowania. Pomysłów życzę, Oliwiaen!
Pani Rabbitowa

Barbara pisze...

Jak zwykle na rozpieszczasz.Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

Anonimowy pisze...

Witam,to ja też chętnie poczekam w kolejce:+)).Jestem początkująca i nie mam jeszcze bloga (decyzja dojrzewa),lecz zaglądam z przyjemnością.Ruda102

mapowska pisze...

Mniaaaam! Ależ słodkie cukierki :) Nie mogę przejść obok nich obojętnie ;)

Wanda pisze...

super słodkości:)ustawiam się w kolejce:)

Ewa Kierzek pisze...

Dopiszę się a co :) Jednocześnie i Ciebie zapraszam do mnie na candy - mam do wydania fajną książkę o fajnych babkach :) Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Stanę i ja choć kolejka już długa.

Marta pisze...

Trzeba się skusić na takie słodkości :)) Pozdrawiam :))

AgnieszkaRC pisze...

U Ciebie zawsze jakieś wspaniałości:) ustawiam się w kolejce:)
Pozdrawiam serdecznie

monia pisze...

Sporo chętnych ale spróbować warto:)))

basiulula pisze...

Ależ cukierasy:))

Agafia pisze...

Ja też z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Chociaż właśnie przez myśl mi przeszło, że chociaż candy bardzo smakowite to pewnie niejedna bardziej ucieszyłaby się gdyby mogła wylosować kartkę Twojego autorstwa :) pozdrawiam :)

marchEwka pisze...

Bezblogowa (jeszcze) wstawia się do kolejki po cukierki :)

wiola_c pisze...

"Bezblogowa" jestem i ja :)
Choć kolejka długa to kuszące są Twoje słodkości i staje w kolejce :)
Pozdrawiam
Wiola
wiolka.bartek@wp.pl

Pani Motylkowa pisze...

fajniuchne candy !
oczywiście bardzo chętnie się zapisuję ale również zapraszam na swoje canyd :)

raeszka pisze...

Jak zawsze masz dla nas same cudeńka :).

Może tym razem mi się uda, zapisuję się :).

Anonimowy pisze...

to może i ja stanę w kolejce :)
Czasem zaglądam, podpatruję i uczę się.
edyleska

manu. pisze...

również bezblogowa, jednak ten stan się niedługo zmieni ;)
zapisuję się, licząc, że raz w życiu coś wygram, w lotto szcześcia nie mam, więc może w papierach chociaż :D

JoLis pisze...

smakowe cukieraski:):)
Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com ☺

Agnes B pisze...

SAME SMAKOŁYKI ;) STAJĘ PO NIE W KOLEJCE !

Agnieszka pisze...

Wspaniałe Candy, więc czym prędzej się zapisuję i pozdrawiam serdecznie,zapraszając do siebie, w inlink jest stronka :)

PieknaLilith pisze...

Takiej okazji nie mogłabym przepuścić, więc także ustawiam się w kolejce;) Pozdrawiam, www.emisart.blox.pl

Angie pisze...

Super Candy! Grzecznie ustawiam się w długiej kolejce :)
Pozdrawiam

Aldona pisze...

Cudowne słodkości, wszystkie je uwielbiamy:)

jola_zola pisze...

cudne przydasie z przyjemnością je "wykorzystam"
:):):)
informacja o zabawie zamieszczona na pasku bocznym mojego bloga:):):)

Kaśka pisze...

Zgłaszam się do zabawy i zapraszam na candy do siebie

Anonimowy pisze...

Ja bezblogowiec zgłaszam się prawie w ostatniej chwili, ale wciąż z iskrą w oku! :)

Gratuluję kreatywnego, inspirującego bloga! Ja póki co tylko marzę o takim...

gwozdz

gwozdzwherbacie@o2.pl

J.Dark pisze...

Witam, chciałam zapytać gdzie można dostać taki stempel odręcznego pisma?
z góry dziękuję za odpowiedź (najlepiej na mojego maila jdark.handmade@gmail.com) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Candy. :)