środa, 29 sierpnia 2018

Hello Baby Girl

Końcówka wakacji okazała się niezwykle intensywna, tak, że nie miałam czasu pokazać kilku rzeczy, które w międzyczasie powstały - do nadrobienia ;-)) Tymczasem pokażę Wam layout, jaki przygotowałam na mój dzisiejszy post dla Maja Design:
The end of this summer turned out super busy, I didn't even have time to share a couple of things - to be catched up ;-)) But first let me show you the layout I made for my today's post for Maja Design:


Połączyłam papiery z różnych kolekcji, by dopasować się do palety kolorystycznej ze zdjęcia. Dodałam kolor wzdłuż ramki na arkuszu bazowym z kolekcji Vintage Romance oraz stemplowane peonie:
I combined papers from various collections to match the colour scheme of the photo. I added some colour along the border of the background paper and also some stamped peonies:


Tytuł ułożyłam z naklejek:
I arranged some stickers into the title:


...i dodałam kompozycję kwiatową, łącząc ją ze stemplowaniem w tle i tekturkowym zawijasem. Niektóre kwiatuszki podkolorowałam mgiełkami, by lepiej pasowały do tych na zdjęciu:
...and added my flower cluster, blending it with the stamped flowers and chipboard flourishes. I coloured some of the flowers with mists to match them better to the ones in the photo:



Poszczególne warstwy podniosłam na kawałkach tekturki, co wraz z kwiatami dało miłą dla oka przestrzenność :-)
I mounted the paper layers on pieces of cardboard, which with the flowers resulted in some really nice dimension :-)


Spis materiałów znajdziecie na blogu MD, a wszystkie elementy layoutu kupicie w sklepie Scrapki.pl.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for the list of supplies, which you can buy from the Scrapki.pl store.
Have a nice day!

1 komentarz:

Ludkasz pisze...

Cudna praca:)