piątek, 3 sierpnia 2018

Przystojniak / Hello Handsome

Na mój dzisiejszy post dla Scrapki.pl przygotowałam layout z moim przystojniakiem ;-)
For my today's post for Scrapki.pl I created a layout featuring the photo of my handsome boy ;-)


Paleta kolorystyczna bardzo nietypowa dla mnie, bo unikam żółtego jak ognia, a tu okazało się, że piękny Mintayowy mur jest bardziej żółty niż na sklepowym zdjęciu. No cóż, zrobiłam, co mogłam ;-))
The colour palette is  very unusual for me as I hate using yellow, and it turned out the beautiful Mintay wall is much yellower than in the store photo. Well, I did what I could ;-))





Szczegółową listę materiałów podlinkowanych do sklepu znajdziecie na Scrapkowym blogu.
Miłego dnia!
Visit the Scrapki blog for a detailed list of supplies linked to the store.
Have a nice day!

3 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Cudownie piękna praca ze uroczym przystojniakiem :) Super!

Chimera pisze...

Świetny! Pięknie oprawiłaś swojego przystojniaka :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo Wam dziękuję :-)