środa, 1 sierpnia 2018

Metryczka dla maluszka / Welcome Baby Boy Layout

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam layout - metryczkę dla maluszka:
For my today's post for Maja Design I created a layout - a new baby's measurements:


Połączyłam na nim dwie kolekcje: Vintage Baby i Denim&Friends. Chciałam, by słodkie zdjęcie pozostało w centrum uwagi, dlatego dodałam tylko kilka ozdób: 
I combined two collections: Vintage Baby and Denim&Friends. I wanted the cute photo to remain in the focus, therefore I added only a couple of embellishments:






Szczegółową listę materiałów znajdziecie na blogu MD.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a detailed list of supplies.
Have a nice day!

4 komentarze:

kigabet vel Ki pisze...

jaka rozkosz <3

Chimera pisze...

Jest przeurocza i bardzo delikatna :)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Cudna metryczka :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)