niedziela, 1 grudnia 2019

Bombka z shaker-boxem / a Shaker-box Christmas Bauble Card

Rozpoczął się grudzień, pora więc zacząć świąteczne kartkowanie :-) Na październikowym Art&Craft kupiłam kilka tekturek na shaker-boxy w kształcie bombek, postanowiłam więc sięgnąć właśnie po nie. Powstało kilka kartek, i dzisiaj przedstawiam pierwszą z nich:
December has just started, and so has my Christmas card making :-) During the Art&Craft show in October I bought a couple of chipboard shaker boxes shaped like Christmas baubles and decided to use them this season. I made a couple of cards - today I'm sharing one of them:

 

Górną warstwę shakera pokrytą wzorem misternie wycinanych śnieżynek pokryłam migotliwym białym pudrem do embossingu. Wzór ten jest bardzo bogaty, w związku z tym cekiny, którymi wypełniłam wnętrze, działają bardziej na zasadzie odbijania światła niż dekoracji :-)
I covered the top layer of the shaker finely cut into a snowflakes pattern with shimmering embossing powder. The pattern is very rich and intricate, so the sequins that I filled the inside with act more as reflecting light than decorative elements :-)


Bombkę ozdobiłam kompozycją z własnoręcznie robioną poinsettią z foamiranu, wycinanymi gałązkami z brokatowego kartonu, złotą wstążką, dwukolorowym sznureczkiem, miniaturowym aniołkiem...
I decorated the bauble with a handmade foamiran poinsettia, twigs die cut from glitter cardstock, golden ribbon, baker's twine, a mini angel...


...oraz filcowym-piernikowym domkiem :-)
...and a felt gingerbread house :-)


Na koniec dodałam kilka kropelek emalii. 
Kolejne kartki z tej serii już wkrótce :-) Miłego dnia!
To finish my card off, I added some liquid enamel dots.
More cards of this series coming soon :-) Have a nice day!

2 komentarze:

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :-)

Chimera pisze...

Pięknie się prezentuje :)