poniedziałek, 9 grudnia 2019

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

Grudniowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook zawierał wyjątkowo sporo papierów i aż dwa zestawy die-cutów, dlatego materiałów z powodzeniem wystarczyło na cztery kartki. I tak oto:
The December Limited Edition kit from My Creative Scrapbook contained exceptionally many papers and two sets of die cuts, therefor I had enough stuff to make four cards. And here threy go:

- dwie świąteczne kartki "współczesne":
- two "modern" Christmas cards:








- jedna świąteczna vintage:
- one vintage Christmas card:




- oraz jedna nieświąteczna, choć dla świątecznego solenizanta, stąd poinsettia, bombki i śnieżynki:
- and one non-Christmas card, but for the holiday name day, thus the poinsettia, baubles and snowflakes:




Która Wam się najbardziej podoba?
Which one do you like the most?


I to już wszystkie prace z kitu grudniowego, na kolejny kit trzeba poczekać...do przyszłego roku :-)
And these were all the projects for the December LE kit, now I just have to wait for the next kit...till the next year :-)

1 komentarz:

Chimera pisze...

Naprawdę piękne kartki stworzyłaś, te dwie ostatnie bardzo mnie zauroczyły :)