wtorek, 10 grudnia 2019

Świąteczne bombki / Christmas Baubles

Jeśli kultywujecie zanikającą niestety tradycję wysyłania świątecznych kartek, to teraz jest dobry moment, by zacząć je wysyłać ;-) Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam inspirację w tym właśnie temacie - kartki w kształcie bombek :-)
If you celebrate the sadly vanishing tradition of sending out Christmas cards, now is the good moment to start sending them ;-) In my today's post for Maja Design I've shared some inspiration on the subject - bauble-shaped Christmas cards :-)

Kartki przygotowałam z najnowszej kolekcji, Holiday In The Alps, wybierając najciemniejsze papiery z wzorem damasków. Dla kontrastu na każdym dodałam biały wzór z maski, a następnie kompozycję kwiatową. I tak powstała kartka granatowa, z szopką:
I made the cards using the latest collection, Holiday In The Alps, selecting the darkest papers in the set that all feature damask patterns. I applied a stencil pattern in white on each of the backgrounds for a nice contrast and then added a flower cluster. So here's a navy blue card with a manger scene:




Na tle brązowym umieściłam anielski chór :-)
There's a choir of angels on the brown background :-)




Tło bordowe zdobi okazały wzór śnieżynki-serwetki i fragment świątecznej piosenki:
The burgundy background is decorated with a large snowflake-doily and a quotation from a Christmas song:




Na wszystkich kartkach umieściłam własnoręcznie zrobione foamiranowe poinsettie - do mistrzyń gatunku mi daleko, ale i tak jestem z siebie dumna ;-)
All cards feature my own handmade foamiran poinsettias - I'm worlds apart from the flower masters but I'm still proud of myself ;-)

I oto cała gromadka:
Here they are all together:


Listę materiałów znajdziecie na blogu MD.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a list of supplies.
Have a nice day!

3 komentarze:

Chimera pisze...

Bardzo fajnie prezentują się takie bombkowe kartki. Pięknie je ozdobiłaś :)

Bożena S pisze...

Piękne bombeczki :)

Wiosenne Wycinanki pisze...

Uwielbiam wysylac i dostawac kartki 😊 a dostac taka kartke to jak dostac wspanialy prezent!