piątek, 20 grudnia 2019

Świąteczny shaker-box w turkusach / A Turqouise Christmas Shaker-Box

Czasu na wszystko mi brakuje ;-) więc bez dłuższych wstępów wrzucam kolejną bombkę - shaker-box:
Time's ticking away so without further ado I'm sharing another Christmas shaker-box bauble:


Górną warstwę embossowałam samodzielnie przyrządzoną mieszanką pudrów ;-), dolny zaś zawijas podkreśliłam brokatem. Wnętrze bombki wypełniłam cekinami i mikrokulkami oraz dodałam kompozycję z własnoręcznie zrobionymi poinsettiami z foamiranu, brokatowymi listkami z wykrojników oraz buttonem z Dzieciątkiem:
I heat-embossed the top layer with my custom made ep mix ;-) and accented the bottom flourish with glitter. I filled the shaker inside with sequins and microbeads and added a cluster of handmade foamiran poinsettia, die-cut glitter leaves and a button with the Child:





Zmykam ogarniać to, co aktualnie panuje w moim domu :-DD
Now I'm off to deal with the hot mess in my house :-DD

Miłego dnia!
Have a nice day!

1 komentarz:

Kaśka pisze...

Serdeczne życzenia zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt :)