czwartek, 12 marca 2020

Adorable

Na mój kolejny post DT dla Maja Design przygotowałam monochromatyczny layout z najnowszej kolekcji, Little Street Cafe:
For my DT post for Maja Design I created a monochrome layout using the latest collection, Little Street Cafe:

 

Na bazowych papierach naniosłam wianuszki z pomocą maski Agaterii i pasty strukturalnej, następnie wianuszki wypełniłam kwiatami i dodałam nieco cekinowego blasku :-)
Upon the background papers I applied wreath motives using an Agateria stencil and texture paste, then I filled the wreaths with flowers and added some sequin glam :-)



Tytuł wycięłam wykrojnikiem ze złotego kartonu i umieściłam na drucianym serduszku Primy:
I die-cut the title word from gold metallic cardstock and placed it upon Prima wire heart:


A dopiero przy robieniu zdjęć zorientowałam się, że pas papieru na środku przykleiłam do góry nogami ;-))
Only while taking the photos did I realise I put the middle strip of paper upside down ;-))


Na blogu MD znajdziecie listę materiałów - a tymczasem życzę Wam zdrowia i miłego dnia :-)
Visit the MD blog for a list of supplies - stay healthy and have a nice day :-)

1 komentarz:

Wiosenne Wycinanki pisze...

Przepiękna praca! :)