wtorek, 31 marca 2020

Urodziny z motylem / Butterfly Birthday

Na ostatni marcowy dzień przygotowałam kolejną urodzinową kartkę z serii "do koperty":
For the last day of March I created another birthday card to my "envelope" series:


Delikatna, pastelowa, z wykorzystaniem skrawków różnych papierów w mojej ulubionej kolorystyce:
A delicate pastel card using bits of various papers in my favourite colour palette:


Na warstwowym tle ułożyłam kompozycję z stemplowanego i embossowanego złotym pudrem napisu oraz kwiatów. Lekkości dodaje wycinany wykrojnikiem ozdobny border i połyskujące cekiny. W centrum koła z napisem umieściłam małego motylka:
Upon the layered background I arranged a combo including the stamped and embossed sentiment and some mulberry flowers. Intricate die-cut border and glimmering sequins add some lightness. In the centre of the sentiment circle I placed a small butterfly:



Pod napisem znajduje się drukowany motyw vintage, który laminowałam złotą folią - pięknie mieni się pod światło!
Under the sentiment I put a printed vintage motif that I foiled with gold metallic foil - it beautifully shines against the light!


Myślę, że wyszedł mi całkiem przyjemny kompromis między przestrzennością, którą lubię w kartkach, a koniecznością zmieszczenia kartki w kopercie :-) Jak myślicie?
I think I did a pretty good job of compromising the dimension I love in cards and the need to fit the card into an envelope :-) What do you think?

Brak komentarzy: