czwartek, 17 września 2020

Na językach / Speaking Languages

Dzień Nauczyciela już za niespełna miesiąc, warto pomyśleć o kartkach na tę okazję :-) Obok takich uniwersalnych dużą popularnością cieszą się kartki "personalizowane" dla nauczycieli poszczególnych przedmiotów. Czasem trzeba się trochę nagłowić, jeśli nauczyciel uczy kilku przedmiotów. Na przykład dzisiaj kartka dla nauczyciela języków:

Teacher's Day is coming in less than a month so it's time to think about some cards :-) Apart from universal ones, there's a great demand for "personalised" cards for teachers of particular subjects. Sometimes you need to think harder when a teacher teaches several subjects. For instance today I bring you a card for a teacher of languages:

 

Rozważałam tu kilka pomysłów, ale ostatecznie zdecydowałam się na najprostszy: flagi pośród stosu książek. Jako tło użyłam papieru z motywem słownikowym oraz dodałam nieco blasku elementami wyciętymi w metalicznym kartonie oraz brokatowymi kropelkami. Całość uzupełniają drobne kwiatuszki:

I considered a couple of ideas but eventually chose the simplest one: flags among heaps of books. For the background I used a dictionary'patterned paper and added some glam with glitter dots and elements die-cut in metallic cardstock. I completed my design with mini flowers:



Poszczególne elementy podkleiłam na piankach, co dodało przestrzenności. Mimo to kartka z łatwością mieści się w kopercie.

I mounted elements on foam dots to add some dimension, however the card still easily fits into an envelope.


Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy: