sobota, 5 września 2020

Sweet - My Creative Scrapbook

Jako, że wrześniowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook dotarł na czas - z przyjemnością przedstawiam pierwszy z layoutów, jakie z jego pomocą stworzyłam:

As the September Limited Edition from My Creative Scrapbook got to me on time - it is with great pleasure that I'm sharing the first of the layouts I made with it:

Kit wrześniowy bazuje na papierach i dodatkach 49&Market (mnie szczególnie urzekły laserowo wycinane motywy), zawiera również kwiaty, maskę i mgiełkę Primy. Te materiały posłużyły do stworzenia delikatnego, dziewczęcego scrapa:

The September kit is based on 49&Market papers and embellishments (I was particularly charmed with  laser cutouts) and also includes Prima flowers, stencil and mist. These goodies were used to make a delicate girly page:





Zapraszam jutro na kolejny layout :-)

Visit here tomorrow for another layout :-)

Brak komentarzy: