czwartek, 24 września 2020

Little Angel

Im dłużej pracuję z kolekcją Miles Apart od Maja Design, tym bardziej się nią zachwycam :-) Nadaje się niemal do wszystkich tematów, były tu już kartki okolicznościowe, prace ślubne - a na mój dzisiejszy post przygotowałam layout dzidziusiowy :-)

The longer I work with the Miles Apart collection by Maja Design, the more I love it :-) It's perfect for almost any theme, I've already created some greeting cards, two wedding projects and for my today's post I've made a baby layout:


Najpierw na papier tła naniosłam wzór z mojej ulubionej Agateriowej maski, a następnie ułożyłam prostą kompozycję pod zdjęciem i odtworzyłam drukowane kwiat z pomocą tych przestrzennych :-) Tekturkowy tytuł embossowałam śnieżnobiałym pudrem i dodałam pudrowoniebieską koronkę nawiązującą do tej ze zdjęcia. Na koniec dodałam kilka cekinów dla lekkości i subtelnego blasku:

First I applied a flourish pattern using my favourite Agateria stencil and then matted the photo with a simple cluster of papers and tried to mimick the printed flowers with dimensional ones :-) I heat-embossed a chipboard title with crisp white ep and added powder blue lace that refers to the one in the photo. I finished my page off with a couple of sequins that add lightness and subtle shine:






Na blogu MD znajdziecie szczegółową listę materiałów. Miłego dnia!

Visit the MD blog for a detailed list of supplies. Have a nice day!

Brak komentarzy: