czwartek, 10 września 2020

Ślubna z bukietem róż / A Wedding Rose Bouquet

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam kartkę ślubną z najnowszej kolekcji, Miles Apart:

For my today's post for Maja Design I created a wedding card using the latest collection, Miles Apart: 

Tym razem jednak, zamiast umieszczać piękne kwiatowe wzory w tle, postanowiłam je odtworzyć w przestrzeni :-) Dodałam też misterne tekturki, wstążeczkę vintage i kryształki i tak powstała delikatna, romantyczna kartka:

This time, instead of putting the beautiful flowery patterns in the background, I decided to recreate them with dimension :-) I also added filigree chipboard pieces, vintage ribbon and crystals to make a delicate romantic card:



Kartka wyszła dość przestrzenna, co wymagało pudełka ;-) Ozdobiłam je idealnie pasującą taśmą washi:

The card turned out pretty dimensional which requires putting it in a box ;-) I decorated it with matching washi tape:


Na blogu MD znajdziecie listę materiałów. Miłego dnia!

Visit the MD blog for a list of supplies. Have a nice day!


Brak komentarzy: