czwartek, 10 października 2019

Witaj kruszynko! / Welcome Little One!

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam kartkę na powitanie maluszka z shaker box'em :-)
For my today's post for Maja Design I created a baby welcome card with a shaker box :-)


Bardzo lubię shakery, ich niebanalna forma zawsze przyciąga uwagę nie tylko dzieci ;-) Ale mimo to raczej rzadko robię takie kartki, bo zajmują - przynajmniej mi - mnóstwo czasu. Tym razem miałam nadzieję trochę szybciej się z tym uporać, bo zamiast użyć kosteczek do zrobienia okienka sklejałam wycięte ramki - ale wyszło na to samo, albo jeszcze dłużej ;-)) Mam jedynie nadzieję, że efekt wart był tego czasu i wysiłku?
I really love shakers, their unique form always draws attention and not only from children ;-) Nevertheless I seldom make these as they take - at least me - a lot of time. This time I was hoping to be a bit faster as instead of using 3D foam squares I die-cut and glued frames, but it turned out the same, or perhaps even longer ;-)) I can only hope the result was worth taking all that time and effort?


Kompozycja w sumie bardzo prosta, bo chciałam, by shaker pozostał głównym elementem. Dodałam więc tylko kilka wyciętych kształtów i pomponików, a stempelek z Lemonade embossowałam złotym pudrem. 
I kept the design rather simple as I wanted the shaker to remain the main focus. I only added a couple of die-cut shapes and some pom-poms and embossed the Lemonade sentiment with golden ep.

 


Stempelek kolorowałam markerami Kuretake. Detale podkreśliłam brokatami.
I coloured the stamp with Kuretake markers and accented the details with glitters.


Po listę materiałów zapraszam na bloga MD.
A Wy lubicie shakery? Robicie?
Visit the MD blog for a list of supplies.
Do you like shakers? Do you make them?

4 komentarze:

aga-craft pisze...

Przepiękna karteczka, pełna uroku :) ja co tzrecią kartke robię z shakerem :)

Chimera pisze...

Jest przeurocza :) Shakery to super sprawa, na swoim koncie mam chyba tylko dwa, muszę to zmienić!

a.le kartka pisze...

Słodziak! shaker box to zawsze dodatkowa atrakcja :))

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)
Aga-craft: Serio? Podziwiam!
Chimera: efekt jest wart wysiłku, gdyby tylko czasu było więcej... :)