wtorek, 22 października 2019

Łap chwile / Seize Moments

Jesień wyjątkowo nas rozpieszcza w tym roku, staramy się jak najczęściej łapać te promienie słońca, póki są - dlatego na fali tej ciepłej, niemal letniej pogody zrobiłam kartkę motylową z przesłaniem :-)
The autumn this year is exceptionally beautiful, we try to catch those sun rays while it's possible - and so inspired by this warm, almost summery weather I made a butterfly card with a message :-)


Użyłam papierów z kolekcji Precious Memories od ScrapBerry's - jak może zauważyliście, nie przepadam za fioletami i żółciami, zieleń to też nie jest mój kolor pierwszego wyboru (no chyba, że to miętowy! ;-)) - ale urocze obrazki i wesołe wzory papierów przekonały mnie do sięgnięcia po tę kolekcję:
I used the papers from the Precious Memories by ScrapBerry's - as you might have noticed I don't like purples and yellows, green isn't my first choice either (unless it's mint! ;-)), but charming images and cheerful patterns were enough for me to grab this collection:


Na warstwowym tle ułożyłam scenkę z motywem dziewczynki wśród motyli - połączyłam tu te nadrukowane i te wycięte z arkusza dodatków:
On the layered background I arranged a meadow scene with a girl among butterflies - I combined the printed motives with the ones I cut out from the images sheet:


Wycięłam wykrojnikiem paski trawy i dodałam mini kwiatuszki. Napis ułożyłam z pojedynczych literek:
I die-cut strips of grass and added some mini flowers. I arranged the sentiment - which says "Seize moments" - using single letters:


Detale podkreśliłam brokatem i dodałam cekiny: w trawie i pomiędzy poszczególnymi warstwami. Ciężko uchwycić to na zdjęciach, ale na żywo całość pięknie migocze :-) Dodałam też nieco tekstury akcentując niektóre z kropeczek perełkami w płynie.
I accented details with glitter and added sequins: in the grass and between particular paper layers. It's difficult to capture this in the photo, but in real life the cards glimmers beautifully :-) I also added some texture by accenting selected background dots with liquid pearls.



A jak tam pogoda u Was?
Jakakolwiek by nie była, miłego dnia Wam życzę!
What's the weather like in your places?
Whatever it is, I wish you a nice day!

1 komentarz:

Chimera pisze...

Jaka śliczna, w takim bajkowym klimacie :)