wtorek, 8 października 2019

Dream - My Creative Scrapbook

Dzisiaj przedstawiam ostatni layout z październikowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
Today I'm sharing the last layout of the October Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:


Kolejne "ogrodowe" zdjęcie otoczyłam skrawkami papieru wyciętymi w kształt bannerków, do tego dodałam wycięte i przestrzenne kwiaty i kilka die-cutów. Granicę między zdjęciem a papierem tła podkreśliłam stemplowaniem:
I surrounded another "garden" photo of this series with scraps of papers that I cut into banner shapes and added some cut-out and dimensional flowers and some die-cuts. I also accented the outlinr of the photo with stamping:





A jutro, oczywiście - kartki z resztek :-)
Zapraszam!
Tomorrow I'll be sharing some leftovers cards, of course :-)
Do drop by!

4 komentarze:

Chimera pisze...

Cudny, taki lekki i romantyczny, już teraz marzę o takiej właśnie wiośnie :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję ;-) To samo sobie pomyślałam, jak otworzyłam paczkę z kitem: toż to czysta wiosna, chcę!! :-))

Matilde pisze...

Piękne LO!

mosia pisze...

WOW! Fantastyczny!