środa, 16 października 2019

Męskie urodziny / A Masculine Birthday Card

W poprzednim poście pokazałam kartkę z tłem z wzorem z maski - na kartce dzisiejszej również występuje to samo tło, choć z innej okazji :-)
In the previous post I shared the card with the stencil pattern background - and today I'm sharing a card using the exactly same background pattern, but for a different occasion :-)


Miała to być kartka urodzinowa dla inżyniera elektryka, postanowiłam więc w kompozycję kwiatową wpleść elementy metalowe, a całość umieścić na tle "elektronicznym":
It was a birthday card for an electrical engineer, so I decided to include some metal elements in the floral cluster and place the arrangement upon an "electronic" background:


Cyfry ułożyłam ze skręconych drucików, dodałam strzałki i ćwieki-śrubki oraz żarówkę z wykrojnika. Imię jubilata z pojedynczych literek wyciętych w metalicznym kartonie ułożyłam na pasku kalki owijającym całość kompozycji:
I made the digits by twisting wire, added some arrows and screw brads and a die-cut bulb. Then I arranged the name with letters die-cut from metallic cardstock and glued them onto a strip of vellum that I wrapped around the composition:




Kartka jest mocno przestrzenna, więc oczywiście dostała Latarniowe pudełko:
The card turned quite dimensional so of course I added a Latarnia card box:


Jak Wam się podoba?
Miłego dnia!
How do you like it?
Have a nice day!

2 komentarze:

Weronika pisze...

nigdy nie wpadałabym na taką kartkę. Aż miło popatrzeć :) Pozdrawiam, codziennyuzytek.pl

Chimera pisze...

Piękna jest! Jak ślicznie wyglądają te kwiaty w połączeniu z metalowymi elementami :)