środa, 30 października 2019

Kolejne balonowe życzenia :-) / More Balloon Wishes :-)

Tak jak wspominałam w poprzednim poście, znów mam "balonową" kartkę do pokazania:
As I mentioned in my previous post, I have another "balloon" card to share:


Ponownie sięgnęłam po papiery ScrapBerry's z kolekcji Precious Memories, w której motyw balonów jest mocno obecny :-) 
I used the Precious Memories collection by ScrapBerry's again in which the balloon motif is very much present :-)


Wykorzystałam fragment papieru z balonami drukowanymi i dodałam do nich jeszcze kilka balonów wyciętych, tak, że razem tworzą kilka warstw.Kilka kwiatuszków, wstążka, sznurek, cekiny i gotowe:
I used the piece of paper with printed balloons and added some cut out ones so that they together make a couple of layers. Some flowers, ribbon, string, sequins and the card was almost finished:



 Na koniec podkreśliłam detale brokatem i kropeczkami emalii w płynie. Pomimo zauważalnej przestrzenności kartka swobodnie mieści się do koperty :-)
To finish my card I accented details with glitter and liquid enamel dots. Despite a noticeable dimension the card still easily fits into an envelope :-)


Miłego dnia!
Have a nice day!

2 komentarze:

Chimera pisze...

Ale urocza! Piękne kolory wybrałaś, jestem oczarowana tą kartką :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :) Wybór miałam taki średni, pomiędzy żółtym, trawiastą zielenią i tym wrzosowym fioletem, bo takie są kolory tej kolekcji ;) Uznałam, że przy tym najmniej będę cierpieć! :D