środa, 9 października 2019

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

Ponieważ październikowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook zawiera piękne, kwiatowe papiery z kolekcji Bird Waltz Blue Fern Studios, zostało mi całkiem sporo kwiatów przestrzennych Primy, dzięki czemu powstały cztery dodatkowe kartki :-)
As the October Limited Edition kit from My Creative Scrapbook features beautiful flowery papers of the Bird Waltz collection by Blue Fern Studios, I was left with quite a lot dimensional Prima flowers that I could make four additional cards with :-)

- Z jednym ptaszkiem :-)
- With one bird :-)




- z kilkoma ptaszkami :-)
- with a couple of birds :-)




- ślubna mała :-) z embossowanym na kalce napisem:
- a small wedding card :-) with an embossed sentiment stampen on vellum:




- i ślubna duża, z cytatem:
- and a large wedding one, with a stamped quotation:




Kartki powstały w ramach World Cardmaking Day :-) Kartkowaliście w sobotę?
I made all the cards during the World Cardmaking Day :-) Did you make cards last Saturday?

5 komentarzy:

mosia pisze...

Przepiękne kartki <3

Chimera pisze...

Przepiękne kartki stworzyłaś. Tak najbardziej spodobała mi się druga, jest przeurocza :)

Ewelina Nowak pisze...

Przepiękne kartki jestem zachwycona :)

Ula H. pisze...

Wszystkie śliczne ! Bardzo spodobał mi się dobór barw ! Pozdrawiam :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję!
Ula - dobór barw to nie do końca moja zasługa, tylko autorki kitów, Pam Rangel :-)