piątek, 24 kwietnia 2020

Życzenia i podziękowania / Get Well And Thank You Cards

W obecnej sytuacji wszyscy zwracamy szczególną uwagę na wartość zdrowia oraz pracę służb medycznych. I dlatego na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam zestaw kartek "medycznych" ;-) 
These days we all pay speciall attention on the value of health and significance of medical services' work. And so for my today's post for Maja Design I created a set of "medical" cards ;-)

- dla chorych - kartki na życzenia powrotu do zdrowia:
- for the sick ones -  get well soon cards:


Postanowiłam wreszcie rozpakować kupione daaawno temu wykrojniki Marianne Design i połączyć je ze stemplowanymi obrazkami małego lekarza i pielęgniarki, które pokolorowałam markerami Kuretake:
I decided it was high time to take out those Marianne Design dies I bought ages ago and combine them with stamped images of a little doctor and nurse that I coloured with Kuretake markers:





Te same elementy umieściłam na kartkach z podziękowaniem za opiekę medyczną, dodając jeszcze kwiaty:
I included the same elements in thank you cards for medical care, adding some flowers as well:


Pomimo kwiatowego dodatku kartki, podobnie jak poprzednie, swobodnie mieszczą się w kopercie:
Despite the flowery add-on the cards, like the previous ones, easily go into envelopes:



Zrobiłam również podziękowania bez obrazków, z samymi przedmiotami kojarzonymi ze służbą zdrowia :-) 
I also made thank you cards without images, just with utensils used by the health services :-)


Tym razem kwiaty są bardziej okazałe, więc kartki będą wymagać pudełek:
This time flowers are more dimensional so the cards would need boxes:



Szczegółowy spis materiałów znajdziecie na blogu MD, a tymczasem zostańcie w domu i bądźcie zdrowi! :-)
Visit the MD blog for a detailed list of supplies. Stay at home and be healthy! :-)

2 komentarze:

Chimera pisze...

Piękne są, wszystkie bardzo mi się podobają :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)