czwartek, 30 lipca 2020

Love - My Creative Scrapbook

I oto kolejny, trzeci już layout z majowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook, na który tak długo czekałam :-)) 
Here's the next, third layout I made using the May Limited Edition kit from My Creative Scrapbook, the one I waited for so long :-))


Tym razem skupiłam się głównie na błękitach, by zdjęcie wtopiło się w tło. Dodatków nie ma za wiele, by jednak nie wtopiło się za bardzo :-) Delikatne bordery z maski, kilka tagów jako kompozycja pod zdjęcie oraz die cuty, które "grają" głównie kształtem. 
This time I focused on blues so that the photo merges nicely. I didn't use many embellishments, however, so that it doesn't merge completety :-) Just delicate stencil obrders, a few tags matting the photo and die cuts that add a variety of shapes.





A jutro ostatni już layout - zapraszam :-)
Miłego dnia!
Tomorrow I'll be sharing the last layout of the series, do drop by :-)
Have a nice day!

Brak komentarzy: