piątek, 10 lipca 2020

Dream Big

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam delikatny dzidziusiowy layout ze zdjęciem córeczki mojej kuzynki:
For my today's post for Maja Design I created a delicate baby girl layout with a photo of my cousin's daughter:


Layout powstał z kolekcji Denim&Friends - tak, tak, z tej męskiej! :-) Wybrałam jasny papier na tło i dodałam wzór z Agateriowej maski, a zdjęcie otoczyłam kwiatami i motylami i całość nabrała dziecięcej delikatności i lekkości. 
I made the layout using the Denim&Friends collection - yes, the masculine one! :-) I selected a light patterned paper for the background, added some doily motives with an Agateria stencil and surrounded the photo with flowers and butterflies to give the page more lightness and delicacy.





Na blogu Maja Design znajdziecie dokładny spis materiałów. 
Miłego dnia!
Visit the Maja Design blog for a full list of supplies.
Have a nice day!

Brak komentarzy: