sobota, 9 października 2021

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

Chociaż jesień nie jest moją ulubioną porą roku, ani też - poza Dniem Nauczyciela - nie ma jakichś szczególnych okazji "kartkowych", to jednak okazało się, że na resztki październikowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook mam tyle pomysłów, że powstało aż pięć kartek:

Although autumn is not my favourite season of the year and besides the Teacher's Day there's no special "card" occasions, it turned out I had so many ideas for the leftovers of the October Limited Edition kit from My Creative Scrapbook that I made five cards:

- podziękowanie dla nauczyciela:

- a thank you teacher card:



 

-  na każdą okazję, z shakerowym panelem z kalki:

- an all-occasion card with a shaker vellum panel:



- kartka dla choruska:

- a get well soon card:

 



- dwie kartki z cieplutkimi życzeniami:

- two cards with warm wishes:






I to już wszystkie prace do październikowego kitu Limited Edition. Mam nadzieję, że kolejny kit dotrze równie szybko :-)

That's all for the October Limited Edition kit. I hope the next kit will get to me soon as well :-)

Brak komentarzy: