środa, 27 października 2021

Świąteczna ramka ze zdjęciem / A Christmas Photo Frame

Na mój dzisiejszy post dla Agaterii przygotowałam świąteczną ramkę z przestrzennie zdobionym zdjęciem - bo świąteczny wystrój to nie tylko choinka i stroik ;-)

For my today's post for Agateria I created a Christmas frame with dimensional photo - because decking the halls is not only with Christmas trees and wreaths ;-)

Najpierw na tle nałożyłam wzór narożnika z maski, a następnie wkomponowałam w niego kompozycję kwiatową ze stemplem. Stempel ozdobiłam na kilka sposobów: część pokolorowałam, część pokryłam brokatem, a na części zastosowałam paper piecing. Dodałam też stemplowany i embossowany napis oraz kilka śnieżynek z wykrojnika. Na koniec dla przełamania prostej bieli gotowej ramki ozdobiłam ją brokatową taśmą washi. 

First I applied an ornament corner pattern using a stencil and then added a flower cluster with a bauble stamp upon it. I decorated the stamp using various techniques: I coloured, glittered and used paper piecing too. I also added a sentiment stamp that I embossed with gold ep, as well as some die-cut snowflakes. Finally, to break down the simple whiteness of the ready made frame, I decorated it with gold glitter washi tape.




Całość jest przestrzenna, więc oczywiście z ramki wyjęłam szybkę:

The piece is quite dimensional, so I of course removed the glass from the frame:

Zajrzyjcie na bloga Agaterii po listę produktów ze sklepu.

Visit the Agateria blog for a list of products.

Brak komentarzy: