wtorek, 21 lutego 2012

In The Garden

...a w zasadzie to na działce. Moi synowie i ich kuzyn bardzo lubią "pomagać" babci w pracach ogrodniczych, co najczęściej polega na wygrzebywaniu wielkich dziur w ziemi, z obowiązkowym dodatkiem jak największej ilości wody ;-)) 
...as a matter of fact, on our allotment. My sons and their cousin love to "help" grandma in gardening, which of course to them means digging grand holes in the earth, necesserily with large amounts of water ;-))


Papier bazowy przypomina mi altankę, a papier w kratkę - flanelową koszulę, jakiej najczęściej używam do prac ogrodowych :-) 
The background paper reminds me of a garden bower, and the plaid pattern - a flannelette shirt I most often use for gardening :-)



Użyłam też sporo dodatków tematycznych: małe narzędzia ogrodnicze, stempelki wyglądające jak etykietki z torebek z nasionami, metalową zawieszkę-konewkę, a tytuł scrapa napisałam białą kredką na tabliczce do kwiatów z marketu ogrodniczego :-)
I used a ot of theme embellishments: little gardening tools, stamps that look like images from seed packages, a metal watering can charm and the title is written with white pencil on a plant stake from a garden store :-)



Całości dopełnił tekturowy płotek z obłażącą z niego farbą ;-) A wszystkie obrazki i warzywa są pokolorowane, jak zwykle, distressami:
A chipboard picket fence with peeling paint completes the whole :-) All images are coloured with Distress inks, as usually:


A LO powstał z okazji wtorkowych inspiracji dla Craft4You, pod wpływem pięknie świecącego słońca :-) 
Zajrzyjcie jutro, mam niespodziankę!
I created the LO for my Tuesday inspiration post for Craft4You, and was inspired by the beautiful sunny day we're having :-)
Drop in tomorrow, I have a surprise for you!

11 komentarzy:

Ania Komenda pisze...

Świetny, letni LO. Ech... Jak mi się marzy już działkowanie.Ale jeszcze tylko miesiąc do wiosny :)

Bea pisze...

Oj, znam takich pomocników!!! :) Super ujęcie. Fajny obrazek na dzisiejszy zimny i wietrzny dzień.

Unknown pisze...

Piękny LO Maju! Ja też chętnie bym już popracowała w ogrodzie, w ciepłych promieniach słońca:)

Po prostu Asia pisze...

Fantastyczny scrap! Te mini grabki są przesłodkie :)

GreenPlate pisze...

Piękna praca :) zaintrygowały mnie tabliczki do kwiatów - świetny pomysł :) Pozdrawiam!

Chimera pisze...

Wspaniale ujęłaś ten ogrodowy klimat. Świetne zdjęcie, moja siostra też uwielbia w ten sposób "pomagać" :D

Dunia pisze...

Świetny LO-s! Dopracowany w każdym calu!!!

Zielonooka pisze...

super LO, bardzo podobają mi się te różne smaczki, które na nim zamieściłaś:)

Alexandra pisze...

Ile wspaniałych detali i dodatków. Świetne te narzędzia ogrodnicze :)

perelka111 pisze...

bardzo fajny LO

MILA25 pisze...

Te narzędzia są boskie . A chłopcy świetnie się bawią . Mój syn też pomaga babci na działce . A w tym roku dołączą jeszcze moje 2 małe córcie . Już się nie mogę doczekać tego piachu w uszach :)
Pozdrawiam Mili