sobota, 18 lutego 2012

Zima z Color Conspiracy / Winter With Color Conspiracy

...czyli scraplift sponsorowany w Piaskownicy :-) Oryginał Melissy Mann, który liftowałyśmy, jest bardzo kolorowy, jednak materiały CC, które przypadły mi w udziale, niejako wymusiły tematykę zimową. Więc ode mnie LO o pierwszej śnieżnej zimie Filipa, 2010.
...i.e. a sponsored edition of scraplift at Piaskownica :-) The original LO by Melissa Mann that we lifted is very colourful, but the CC supplies I got in a way determined the winter theme. Thus from me - a LO commemorising Filip's first snowy winter, 2010.


Filip miał wtedy 4 lata, i trzeba go było siłą ściągać do domu, przemoczonego do nitki mimo kombinezonu - nic dziwnego, pierwszy raz w życiu widział tyle śniegu na raz, i był na tyle duży, żeby szaleć na całego :-)
He was 4 then, and we had to forcefully take him back home, drenched to the skin despite overalls - but no wonder, he saw so much snow for the first time in his life, and was big enough to have the full fun :-)


Poza zmianą kolorystyki zachowałam oryginalny układ, a chlapania - moja słaba strona - reprezentują embossowane śnieżynki :-)
Apart from changing the coloru scheme I kept the original composition, and the splashes - my weak side - are represented by the embossed snowflakes :-)



Zachęcam do udziału w wyzwaniu, nagroda czeka :-) Udanego weekendu!
Enter our challenge, there's a prize to grab :-) Have a nice weekend!

8 komentarzy:

Po prostu Asia pisze...

Świetny scrap! Mam nadzieję, że po powrocie do domu uda mi się na szybko sklecić coś na wyzwanie ;)

Bellaidea pisze...

Świetny chociaż ...zaskakujący, gdyby nie zdjęcie Twojego przystojniaka nie rozpoznałambym :)

skimmia pisze...

Super scrap :-)
pozdrawiam

Anabel pisze...

piękny scrap, a Filip jak zwykle z mega uśmiechem :)

Katka pisze...

Dosyć minimalistyczne, ale za to piękne LO :)

Nulka pisze...

czy ty maszkaro masz dzisiaj urodziny?
jeśli tak to wsiego dobrego!!!
buzioleeee

Ludkasz pisze...

Świetny scrap:) A jeśli dziś masz urodziny to i ja przyłączam się do zyczeń i mnóstwo buziaków przesyłam:)

Alexandra pisze...

a tu dla odmiany minimalizm :) Ale i tak pięknie.
Oj chciałabym robić takiego scrapy :)