sobota, 25 lutego 2012

Moje nie-bliźniaki / My Non-Twins

Nie mam pojęcia dlaczego, ale moi chłopcy bardzo często brani są za bliźniaków. Dla mnie są kompletnie inni: Kuba to cały mąż, a Filip jest "mój", mają inne kształty głów, uszu i ust, Filip od urodzenia miał wyraziste brwi (wiecie, jak śmiesznie wygląda noworodek z brwiami? :-))), a Kuba nadal ma delikatnie zarysowane, o całkowitej różnicy charakterów nie wspominając - ale nawet jeśli te wszystkie cechy nie są dla innych oczywiste na pierwszy rzut oka, to czy naprawdę różnica wzrostu jest niezauważalna? :-)) 
W każdym razie, na pamiątkę tych śmiesznych pomyłek powstał ten LO:
I've no idea why, but my boys are really often mistaken for twins. For me they're completely different: Kuba is the spitting image of his father and Filip is all "mine", they've different shapes of heads, ears and mouths, Filip's eyebrows are very distinct from his birth (imagine how hilarious is a newborn with eyebrows :-)) and Kuba's are stll very delicate, not to mention the absolute difference of characters - but even if those fatures are not so obvious for others, is their height difference reallt invisible? :-)) 
All in all, this LO was created as a keepsake of those funny mistakes:


Trochę dziwne, ale ten niemal monochromatyczny LO powstał z niesamowicie kolorowej, wiosenno-letniej kolekcji My Private Happiness, najmłodszego dziecka The ScrapCake i Karoli Witczak :-) Po otwarciu paczki natychmiast sięgnęłam po kratkę, a jakże :-) I jakoś tak wyszło, biało-błękitno-czarno, bez kwiatów i ćwieków.

It may seem strange, but this almost monochromatic LO was created from the beautifully colourful, spring-summerish collection My Private Happiness, the youngest child of The ScrapCake and Karola Witczak :-) When I opened my DT box, I grabbed the plaid sheet first, of course :-) And thus it turned out only blue, black and white, no flowers or brads.





Większość dodatków zrobiłam sama, wycinając elementy z papierów bądź odbitki stempli (najnowsze nabytki MME ;-)). Żeby nie zabrakło obowiązkowej u mnie przestrzenności, część ozdób przykleiłam na piance 3D. Pozostałe dodatki to taśmy i plastikowe ozdoby Tattered Angels. 
Udanego weekendu życzę! (mój będzie baaaardzo zajęty ;-))
I made most of the embellishments myself, cutting elements from dp or stamped images (my newest purchases from MME ;-)) For more dimension, necessary in my creations, I mounted some elements on 3D foam. The rest of the embellies are tissue tapes and plastic elements from Tattered Angels.
Have a nice weekend! (mine is going to be veeery busy ;-))

20 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Świetny scrap, ma bardzo fajną kolorystykę, która razem z tymi samodzielnie wykonanymi dodatkami świetnie pasuje do takiej chłopięcej pracy :) Może nie wyglądają na bliźniaków (no, przecież tę różnicę wzrostu i wieku trochę widać :P), ale na pewno widać, że są braćmi, bo są do siebie podobni i w sumie do Ciebie też, porównując ze zdjęciem z ramki po prawej :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Fantastyczne LO!!!

Mia pisze...

Scrap jest świetny, a chłopcy do siebie bardzo podobni ! Między moimi chłopcami jest różnica 1,5 roku, ale na razie nikt ich nie bierze za bliźniaków, a... i wiem jak wygląda noworodek z brwiami ;-))) - w przypadku mojego Kamilka łączyły się nawet z włosami na głowie ;-))) Pozdrawiam - Mia

Zielonooka pisze...

Piękny scrap w pięknej kolorystyce, bardzo delikatny z uroczymi chłopcami, muszę przyznać, że są bardzo podobni do siebie i do Ciebie również, zwłaszcza jak patrzę na avatarka obok:)

noomiy pisze...

prześwietny scrap! :)
Jak dla mnie są podobni! :)

MILA25 pisze...

Świetna praca .
Moje dziewczynki są bliźniaczkami ale 2 jajowymi . Są zupełnie inne . Ale nawet moja babcia która z nami mieszka nie odróżnia ich .
A co do Twoich chłopców . To na 1 rzut oka widać różnice :)Tylko ten łobuzerski wzrok taki sam .
Pozdrawiam Mili

Izzi pisze...

Kwiatki? a poco takim chłopakom? ;) super, od razu można się domyśleć jakie mają charakterki :) Pozdrawiam

Matilde pisze...

Cudowny scrap! A chłopcy faktycznie bardzo do siebie podobni :)

elpimpi pisze...

REWELACJA! Chłopcy są faktycznie bardzo podobni! :-) Bedą mieli fajną pamiątkę! :-)

Стокли pisze...

It's almost black and white but not plain, by no means! And it makes the page so light.

Berberis pisze...

fantastyczny scrap!!!! Cudne dodatki, kompozycja - bardzo mi się podoba!!

Po prostu Asia pisze...

Świetny chłopięcy scrap! Chłopcy faktycznie są do siebie podobni, ale bardziej jak bracia, a nie jak bliźniaki :P

Chimera pisze...

Z kwiatkami czy bez, zawsze bosko! Świetny, chłopięcy scrap :) Chłopcy są do siebie podobni, nawet bardzo, pewnie niektórzy nie zauważają pewnych różnic, stąd te bliźniaki.

Małgorzata P. pisze...

mnie się wydaje że pomyłki wynikają ze wspólnej komunii to od razu narzuca myśl, czy oni są w jednym wieku??? ja tak pomyślałam na początku jak zobaczyłam albumik, ale później myślę: nie, jeden jakiś za duży :d :)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Marta pisze...

Wspaniałe chłopaki i świetny monochromatyczny scrap. Kolory są idealne.

Bea pisze...

Ale fajnie!!! :) Pięknie foto z tym wszystkim gra!!!

frogus_80 pisze...

Bardzo mi się podoba to LO, te kolory i dodatki fantastycznie współgrają ze zdjęciem , a chłopaki bardzo podobne :)

perelka111 pisze...

Piękny scrap w pięknej kolorystyce..

IWA pisze...

Bardzo mi się podoba, szczególnie miarka wzrostu. :-)

Alexandra pisze...

Śliczny scrap :) te dodatki i kolorystyka - genialne :) Wg mnie chłopcy są także bardzo podobni do Ciebie :)