środa, 15 lutego 2012

Kartki lustrzane / Mirror Cards

Kiedy Encza podała nam temat swojego wyzwania w Lemonade - "Lustrzane odbicie" - przyznam, że nie miałam pomysłu. Niemal do ostatniej chwili! Ale wreszcie mnie oświeciło - i zrobiłam dwie kartki: kompozycja jednej to lustrzane odbicie drugiej :-)
When Encza assigned the subject for her challenge at Lemonade - "A Mirror Image" - I admit I had no clue. Till the almost last moment! But finally I saw the light in the tunnel - and made two cards: the composition of one is the mirror image of the other :-)


Jedna wygląda tak:
One looks like this:



...a druga - cóż, zupełnie na odwrót, haha :-)
...and the other - well, quite the opposite :-))



Na tym ostatnim zdjęciu widać, że użyłam brokatu, a tancereczki (których już nie ma w ofercie Lemonade) są embossowane. 
Poza tym nie widać zbyt wiele, gdyż z powodu niekończących się opadów śniegu mieszkam aktualnie w igloo :-/
The last photo shows I used glitter, and that the ballerinas (the stamp is currently discontinued at Lemonade) are heat-embossed.
Apart from that you can't see much in the photos, because due to endless snowfall I currently live in an igloo :-/

10 komentarzy:

kartkomania.com pisze...

Fajny pomysł i wykonanie :)

Bellaidea pisze...

Urocze!
Ja już stawiam herbatke z malinami, wpadnij do mnie, ogrzejesz się przy kominku i poscrapujemy razem.
Przy okazji chcialam napisać do Ciebie na forum ale ono s t r a s z n i e wolno chodzi.
To co, o której będziesz?

Ludkasz pisze...

świetne karteczki:) Mają swój urok:)

noomiy pisze...

jeny! Przepiękne!
Połączenie kolorów inspiruje! :)

Bea pisze...

Fajny pomysł! Obie piękne :)

capucine pisze...

Wahouuuuuu Magnificent, i love this card!!!
kisses

Ala M. pisze...

obie piękne!

Zielonooka pisze...

cudne!!!

Myśli pisane pisze...

podobają mi się ;-)

Alexandra pisze...

wow! Szczęka mi opadła ;)
U mnie papiery Lemonad'owe nabierają mocy urzędowej. Czarna koronka - bardzo glamour :)