sobota, 4 lutego 2012

Post chwalipięcki / I'm Boasting

No bo jak tu się nie pochwalić, skoro pękam z dumy? ;-)) Oto mój pierworodny poczynił swój pierwszy w życiu scrap, który właśnie ukazał się w Departamencie Dzieci The ScrapCake :-)
Well, how could I NOT boast when I'm bursting with pride? ;-)) My firstborn created his first layout ever, and it was just published in the Children's Department of The ScrapCake :-)


Zdumiewające, jak szybko dokonał niezbędnych wyborów kolorystycznych i papierowych - tu mogłabym się uczyć od niego, bo mnie zajmuje to mnóstwo czasu! Co prawda pomysł na kompozycję był nieco inny, ale kiedy odkleił paski z pianki, na której podkleił zdjęcie, wymsknęło mu się ono z ręki i padło w nowym miejscu, dobrze, że prosto ;-)) 
I was awed at how quickly he made necessary colour and paper choices - I could learn from him here, as the choosing phase takes me ages! The composition idea was slightly different, but when he peeled the paper off the 3D foam, the photo slipped his hands and landed elsewhere, the good thing was it did so straight ;-))



Przy tworzeniu pełniłam rolę towarzysza i ciachacza, bo ciągle obawiam się dać mu gilotynę do rąk ;-) Poza tym dałam mu pełną swobodę działania i wyboru, użył więc wszystkiego, co lubi - brzegowca kwiatowego, zawijasa z wykrojnika (podejrzewam, że dla samej radochy kręcenia korbką maszynki ;-)), pianki 3D (podobnie jak ja uwielbia przestrzenność :-)) i perełki jako środki kwiatów. 
During the creating process I was a companion and cutter, as I'm still afraid of letting him use the cutter himself ;-) Apart from that I gave him full freedom of action and choice, therefore he used everything he likes - favourite edger, a die cut flourish (I guess that was for the pure pleasure of turning the handle of the machine ;-)), the 3D foam (just as myself, he loves dimension :-)) and pearls for the flowers' centres.

Ja zaś mogę się pochwalić jedynie wywiadem dla rosyjskiego bloga wyzwaniowego - poczułam się sławna :-D
My own reason for boasting is just an interview I gave to a Russian challenge blog - I feel kind of famous, lol!

17 komentarzy:

Ludkasz pisze...

no same sukcesy:) Gratuluję:)
A scrap jest fantastyczny:)

Bellaidea pisze...

Synuś faktycznie odziedziczył talent a na polecanym blogu zobaczyłam Cie już wcześniej i skomentowałam też:), milego weekendu!

Ewelina pisze...

Widzialam ta fantastyczna prace na blogu TSC, wspaniala!

Hogata pisze...

Hoho!! Twój syn mnie przeskoczył, bo ja jeszcze skrapa nie stworzyłam! ;P Naprawdę świetnie mu poszło! Gratuluję wywiadu :)

IWA pisze...

Proszę, jak niedaleko pada jabłko od jabłoni... Gratulacje!

skimmia pisze...

Pięknie - gratuluję :-)

kachna pisze...

świetny gratulacje

lilavati pisze...

już chwaliłam chłopaków na blogu The ScrapCake, mozesz byc dumna!

elpimpi pisze...

GRATULACJE! Masz SUPER synka! :-)

Umbrella pisze...

Pogratuluj synkowi,świetnie to wyszło.Karteczka estetyczna,kolorowa.Ja dopiero się uczę i tak ładnie bym nie umiała!

Pasmama pisze...

Kubuś jest niesamowity !!

Po prostu Asia pisze...

Super scrap! Tylko patrzeć jak Kubuś zostanie drugim Timem Holtzem ;)
A Tobie gratuluję wywiadu :*

Anonimowy pisze...

gratuluję zdolnego syna!!! i sławy;)

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękny scrap, i gratuluję wywiadu :)

Alicja w krainie papieru pisze...

piękny scrap , no i Gratulacje!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Fajny, ale on sam??? Nie wierzę...;pp

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :-)

Anonimie, przecież napisałam, że pomagałam mu wyciąć elementy wymagające wycięcia. Jednak materiały wybrał sam, i sam je sobie przyklejał. Nie mogę tego udowodnić, musisz uwierzyć na słowo ;-)