poniedziałek, 27 lutego 2012

Życie jest piękne! / What A Beautiful Life!

I niestety, wczoraj zakończyliśmy ferie. Wstanie dzisiaj o 7 było prawdziwym bohaterstwem ;-)) 
W takiej chwili dość trudno radować się życiem ;-)) w samą porę więc nadszedł mail od Palomy, że moja przygotowana jeszcze w zeszłym roku gościnna mapka na blogu Scrapidees ma dzisiaj swoją premierę :-) Byłam zaskoczona tym zaproszeniem, bo z mapek raczej korzystam niż je tworzę - więc nie powiem, żeby moja propozycja była bardzo skomplikowana ;-))
And so, alas, our winter break ended yesterady. Getting up at 7 today was a true heroism ;-))
In such a moment, it's really difficult to enjoy life ;-) thus the mail from Paloma, telling that my guest sketch for the Scrapidees blog that I prepared last year, is publihed today, came right on time :-)
I was really surprised with that invitation, as I rather use sketches than create them - therefore my proposal can't be called complicated ;-))


Jak zwykle, mapki trzymałam się wiernie, a wygląda ona tak:
As always, I faithfully followed the sketch which looks like this:


Żeby więc zrekompensować ubogość kompozycji, użyłam sporo dodatków :-)
To compensate for the humble composition, I used quite a lot of embellishments :-)





W temacie radości życia pozostając - kartka z nowymi stempelkami Lemonade:
Speaking of joy of life - here's my card with Lemonade newest stamps:

Motyw sztućców od dawna ogromnie mi się podobał, ale raczej unikam drukowania grafik z internetu, więc aż dotąd nie było go w moich pracach. A teraz już będzie, dzięki temu stempelkowi :-)
I liked the cutlery image for some time now, but I rather avoid printing images from the Internet, so I didn't use it before. I can now, having this new stamp :-)


Nowy alfabet "Ozdobny" ma nie tylko piękną czcionkę, ale i wszystkie polskie znaki :-)
The new "Ozdobny" alpha set has not only beautful fonts, but also all Polish diacritics :-)


Kartka powstała w ramach Piaskownicowego projektu 12/12 - tematem lutego jest "Enjoy Life". Świetny filmik inspiracyjny wraz z naszymi interpretacjami znajdziecie tutaj. A więc - cieszmy się życiem! :-)
I created the card within the Piaskownica 12/12 project - the theme for February is "Enjoy Life". You will find a great inspiring video and our interpretations here. So - let's enjoy life! :-)

16 komentarzy:

coco.nut pisze...

całkowicie podzielam twoje odczucia co do porannego wstawania po feriach, też dziś pierwszy dzień mieliśmy :/

a mapka fajna (choć ja nie umiem jakoś korzystać niestety) i LO cudny po prostu!!! uwielbiam sposób w jaki oprawiasz swoich chłopaków!!!

coco.nut pisze...

ps. karteczka też świetna, fajny tekst :)

ZUzanna pisze...

Scrap jest prześliczny... :)
a kartka- baaaaardzo fajna. :)

IWA pisze...

Cudny scrap, świetna mapka! Jak ja się trzymam ściśle mapki, towychodzi mi jakoś tak za uporządkowanie, a u Ciebie wszystko jest idealnie!

Bea pisze...

Wyszło świetnie! A i fota na LO super! ::)
Kartka - super!!! Stempel świetny!

Asia pisze...

Gratuluję! Lo jest świetne...i kwiatki, koronki i perełki, ale nadal męski charakterek widać :) A kartka z nowymi stemplami fantastyczna :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Mapka bardzo fajna, a praca-rewelacyjna.
Karteczka równie piekna :)

Asia pisze...

Swietny scrap i super kartka:))
Pozdrawiam Asia

MILA25 pisze...

Obydwie prace świetne .
O czym myśli ten Pan z fotki ??
U nas było dzisiaj też strasznie ciężko . Mój syn złożył nawet protest .
Pozdrawiam Mili

vivi22 pisze...

bardzo ładnie rozpracowałaś swoją mapkę :) A wydrukowane sztućce ślicznie się prezentują. Tak to jest, że po jakimś czasie przekonujemy się do rzeczy, do których na początku przekonani nie jesteśmy. Pozdrawiam Maju.

Anna Zaprzelska pisze...

Ależ piękny scrap! Zdjęcie takie nostalgiczne...
p/s Mapka bardzo kusząca:)

Alexandra pisze...

Rewelacyjny scrap. Mapka bardzo ciekawa :)
A karteczka bardzo fajna, taka kuchenna :)

Po prostu Asia pisze...

Widzę, że nie tylko ja miałam dzisiaj poranne problemy. Łóżko jest taaakie wygodne... ;)
Scrap cudny jak zawsze! Scrapy nie są moją mocną stroną, ale może uda mi się zmierzyć z mapką.
A kartka rewelacyjna :D

elpimpi pisze...

SUPER! GRATULACJE! Przecudne LO i GENIALNA karteczka! :-)

Aleksja pisze...

Cudowny skrap!! GENIALNY!

Ludkasz pisze...

Pięknie tu u Ciebie, jak zwykle zresztą:)