czwartek, 2 lutego 2012

Walentynka lekko retro / A Slightly Vintage V-day Card

Powstała z okazji wyzwania Carol w Lemonade, według którego trzeba wykonać pracę z motywem serca. U mnie są dwa, w formie metalowej zawieszki :-)
I made it for Carol's challenge at Lemonade, that requires any creations with the heart motif. I got two, it's a metal charm :-)


Przyznam się bez bicia, że sporo się namęczyłam, zanim kokardka wyglądała mniej więcej tak, jak chciałam ;-)
I admit I struggled a lot with the ribbon, before the bow looked more or less the way I wanted ;-)


Tego ślicznego stempelka nie ma już w ofercie Lemonade, tym bardziej więc cieszę się, że udało mi się go zdobyć :-) Embossowałam go superdrobnym pudrem do embossingu:
This lovely stamp is no longer available in the Lemonade store, I'm very happy to have it :-) I embossed it with the superfine black ep.


Jeśli jutro mróz będzie poniżej -22, w ogóle nie wychodzę z domu!! Dzisiaj było -21 i nie dało się oddychać ;-)) ("Mamo, nos mi się zakleja!!" ;-))
If the temperature tomorrow falls below -22, I'm not going out! Today it was -21 and wee couldn't breathe ;-) ("Mummy, my nose seals!!" ;-))

8 komentarzy:

Wanda pisze...

przepiękna karteczka wstążeczka przepięknie się prezentuje wszystko cudowne:)

angeluS pisze...

Cudowna kartka ! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do mnie na wiosenną wymiankę :)

Asia pisze...

Przesliczna kartka:))
Pozdrawiam Asia

jola_zola pisze...

wspaniały klimat stworzyłaś... śliczna:)

OriBella pisze...

Detale sprawiają, że tak pięknie wszystko pasuje, a kokardka mistrzostwo:)

Bea pisze...

Uroczo!!!!
PS. też staram się nie wychodzić :)
Dobrze że sklep awaryjny mam ok.120kroków od domu ;) (policzyłam!)

AsiaAp pisze...

Rewelacyjne to wiązanie wstążki!

skimmia pisze...

Prześliczna kartka taka nostalgiczna:-)
pozdrawiam ciepło